Next Legal Academy/Obchodní nastavení advokátní kanceláře

  • Kč40,000

Obchodní nastavení advokátní kanceláře

Pro advokáty, kteří chtějí využít konec roku 2025 nebo začátek roku 2026 k nastavení obchodního řízení AK. Pomohu zvýšit příjmy, snížit náklady a optimalizovat chod kanceláře. Zmapujeme aktuální stav, určíme, které zakázky rozvíjet, zlepšíme naceňování a pracovní postupy, naplno využijeme software, zavedeme CRM a začneme měřit výkonnost. Obsahuje 4x1,5h online konzultačních celků. Zarezervujte si úvodní telefonát pro projednání detailů.

Pro majitele advokátních a poradenských firem, kteří chtějí využít rok 2025 k nastavení obchodního řízení AK. Pomohu zvýšit příjmy, snížit náklady a optimalizovat chod kanceláře. Spolupráce obsahuje:

  1. Úvodní 30min konzultace

    • Určení potřeb, získání kontextu, upřesnění cíle spolupráce

  2. 4 konzultační celky (á 1,5h konzultace, k tomu příprava a finalizace)

    • 4 online konzultace

  3. Analýza zakázek

    • Zmapování aktuálního stavu zakázek.

    • Určení, které zakázky rozvíjet.

    • Tvorba procentuálních koláčů pro obchod

  4. Analýza pracovního toku

    • Zpracování případů od poptávky přes předání po upsale/crossale.

  5. Zlepšení naceňování poptávek

    • Zavedení rámcování konzultací s klienty.

    • Zavedení 1 a 2 naceňovacího vzorečku do tvorby cen zakázek.

    • Zavedení ceny za hodnotu do zakázek.

    • Projití stěžejních zakázek a jak je lépe naceňovat.

    • Rozhovory s členy týmu pro získání zpětné vazby na provoz.

  6. Zavedení systémů a nástrojů

    • Doplnění vhodných nástrojů pro efektivnější práci.

    • Vytvoření znalostní báze.

    • Zavedení štítků v aplikaci na elektronické spisy.

  7. CRM

    • Sledování případů od poptávky přes předání po upsale.

    • Tvorba budoucího stavu procentuálních rozčlenění pro obchod a marketing.

  8. Sestavení hodnot a produktů

    • Sestavení hodnot, kterými se AK odlišuje od ostatních.

    • Sestavení produktu "vlajková loď AK".

    • Tvorba dalších stěžejních služeb.

  9. Výstupy a dokumentace ze spolupráce

    • Audiozáznam z konzultací.

    • Konkrétní postupy pro evidenci a měření v SW.

    • Pravidelná zpětná vazba a úprava kroků.

Volitelný doplňkový modul: Implementace AI nástrojů pro vaši praxi (od 10tis. Kč, cena bude upřesněna podle rozsahu prací na úvodní konzultaci)

  • Pomohu vám identifikovat a implementovat AI nástroje pro zvýšení efektivity vaší praxe (např. rešerše, tvorba podání, automatizace...). Nabízíme úrovně od základního přehledu po pomoc s implementací.

  • Jednoduchý přehled možností, jak může AI pomoci právě vaší kanceláři

  • Doporučení konkrétních nástrojů a postupů podle typu a velikosti Vaší praxe.

  • Pomoc s úvodním nastavením a bezpečným používáním nebo kompletní implementace

Proč já?

Jsem jedna z vás - advokátka s 15 lety zkušeností v efektivním řízení a růstu AK a zaváděním technologií do AK. Přináším cílená řešení s důrazem na detail a individualizovaný přístup, který odpovídá specifikům a potřebám vašeho podnikání. Jsem zde, abych vám ukázala konkrétní cesty k růstu, nové trhy, naučila vás obchodně přemýšlet a vést lidi, optimalizovala vaše interní procesy, ale také snížila náklady a umožnila vám a vašemu týmu pracovat efektivněji a s větší flexibilitou. Nejde mi jen o řešení problémů, ale o jejich skutečné vyřešení.

Jak začít?

Zarezervujte si úvodní krátký telefonát, na kterém společně probereme vaši situaci a naplánujeme konkrétní kroky. Stačí kliknout na obrázek a vybrat si termín, který vám nejvíce vyhovuje. Konečná cena programu se stanovuje po úvodním telefonátu podle velikosti kanceláře a rozsahu spolupráce.

Převeďte svou advokátní kancelář z obchodního chaosu do řízení a rozvoje firmy. Přineste do své kanceláře více příjmů a ušetřete na nákladech s profesionálním nastavením a vedením.

Reference

Lucii sleduji již dlouhou dobu a letos jsem si dopřála její individuální konzultace. Pomohla mi nastavit Evolio tak, aby se stalo klíčovým nástrojem pro obchodní řízení kanceláře, včetně nastavení procesů zakázek, delegování na kolegy a zlepšení spolupráce v týmu. Naučila mě uvažovat v širším rámci spolupráce s klientem – nesoustředit se jen na zakázku jako takovou. Řídím a eviduji nábor klientů před jejím zahájením a procesy po jejím ukončení, včetně upsellu a cross-sellu. Díky lepší evidenci, rychlejšímu odbavování a efektivnější fakturaci se mi zlepšilo cashflow a zvýšil zisk. Investice do konzultací s Lucií se mi násobně vrátila a ušetřila spoustu času i nervů. Vřele doporučuji všem, kdo chtějí svou kancelář povznést na novou úroveň.

Před rokem jsem u Lucie absolvoval obchodní program pro advokáty, kde jsem získal cenné a praktické obchodní znalosti a postupy pro řízení advokátní kanceláře. Letos jsem vyhodnotil, že potřebuji obchodně pomoct s konkrétní agendou – právním zastupováním. Začaly se mi totiž kupit poptávky a neměl jsem jasno, jak to celkově uchopit. Bylo potřeba zachovat mou transakční agendu, která je základem kanceláře, a zároveň rozhodnout, jak právní zastupování rozjet, nastavit systém a zvážit, zda přijmout dalšího právníka. Spočítali jsme ziskovost, vytvořili finanční plán a nastavili systém, kdo a jak to bude dělat, aby nedošlo k narušení mé transakční agendy. Mám nyní systém agendy, systém pro mě jako manažera a systém pro rozvoj spolupráce s členy týmu. Už během třetího týdne spolupráce se mi investice vrátila a do konce programu jsem navýšil svůj zisk o 30 %. Spolupráci s Lucií mohu jen doporučit každému, kdo chce svou kancelář posunout dál.

Po letech provozování praxe jsem hledal způsob, jak efektivně zvýšit zisk. Lucie přinesla do kanceláře čerstvý vítr. Zavedla zjednodušené finanční výkazy, které stíhám vyplňovat a sledovat, a které mi pomáhají lépe sledovat finanční stránku kanceláře. Naučila mě efektivně řídit celý postup od poptávky po uzavření smlouvy, včetně tréninku telefonátů. Stěžejní byla i týmová porada, na kterou mě pečlivě připravila. Díky tomu jsem si uvědomil, že větší důslednost vůči klientům i týmu je klíčem k lepší organizaci práce, lepším výsledkům práce a tedy i větší spokojenosti klientů. Dnes přesně vím, jak přidat hodnotu, vést jednání a efektivněji zapojit tým. Účtuji více, častěji (včetně záloh) a obchod mi zabírá méně času. Redefinovali jsme role v kanceláři, zefektivnil jsem svůj pracovní den a hlavně – vím jak správně naplňovat svoje vize dalšího rozvoje firmy.

S Lucií Radkovičovou jsem spolupracoval opakovaně v rámci individuálního programu zaměřeného na obchodní rozvoj advokátní kanceláře. V obou případech pro mě byla velkým přínosem – pomohla mi strukturovaně promyslet důležitá rozhodnutí, která se týkala jak strategického směřování kanceláře, tak i jejího praktického fungování.

Oceňuji její systematičnost, schopnost podívat se na věci s nadhledem a zároveň nabídnout konkrétní řešení, která jsou udržitelná v praxi. Spolupráce pro mě byla užitečná a inspirativní. Díky tomu jsem měl vždy větší jistotu při realizaci změn, které by jinak bylo obtížné promýšlet sám.