Next Legal Academy/Online obchodní program s osobní podporou

  • Kč30,000

Online obchodní program s osobní podporou

Pro pokročilé advokáty a majitele malých a středně velkých advokátních kanceláří, kteří chtějí posunout své podnikání na další úroveň. Komplexní obchodní program, který zahrnuje strategie a cvičení pro získávání klientů, lepší nacenění služeb a využití aplikací jako CMR, marketing, praktické tréninky telefonátů a jednání s potenciálními klienty založené na příjemném prodeji za hodnotu. Přístup získáváte na 6 měsíců.

Cena je uvedena bez DPH. DPH ve výši 21 % bude připočtena v nákupním košíku.

Obsah

Modul 0 Jak získat maximum ze školení

1. Stáhněte si Pracovní listy (viz Modul 12)
2. Pouštějte si videa jak jsou za sebou
3. Mějte pracovní listy při poslechu videa u sebe a vypracovávejte si je
4. Pokud v modulech zmiňuji další materiály, vypracujte si je hned
5. Školení si prostudujte minimálně dvakrát

Modul 1 Úvod, moje cesta

Část 1 Vítejte na školení, moje cesta

Modul 2 Příprava na upgrade

Část 1 Předpoklady být podnikatelem, příprava na upgrade bod 1 (TALENTY)
Část 2 Diskuze k bodu talenty, fakturace, balíčkování, fázování
Část 3 Příprava na upgrade bod 2 (JAK)
Část 4 Příprava na upgrade bod 3 (S KÝM)
Část 5 Příprava na upgrade bod 4 (NA ČEM)

Modul 3 Byznys modely

Část 1 Byznys modely

Modul 4 Získávání klientů

Část 1 Získávání klientů vč. časový stop
Část 2 CVIČENÍ vytvořte si vlastního ideálního klienta a zpětná vazba
Část 3 CVIČENÍ na to, kde oslovovat ideálního klienta
Část 4 Ebook 50 způsobů jak mohou právníci získat klienty
První premisa při získávání klientů
Jak funguje poradenství a na čem stojí?
Kde začít?
Co dalšího s potenciálními klienty komunikovat?
Nový klient vs. lepší klient
Vylepšete rovněž komunikaci se stávajícími klienty
Dva koncepty jak získávat dobré klienty
Řešení urgentního problému vs. prevence
Lidé za vámi půjdou podle toho jací jste
Co je to klíčové, s čím k nám potenciální klient přichází?
Koncept ideálního klienta
Jak tvoříme ideálního klienta?
Příklady tvorby ideálního klienta
Proč se vám finančně i v běžném provozu vyplatí mít zpracovaného ideálního klienta?
Doporučení pro situaci, kdy se bojíte zúžit specializaci
Jak na ideálního klienta u středních a velkých kanceláří?
Rozdíl mezi ideálním klientem a vlajkovým produktem
Cold calling, během něhož "tlačíte službu" v poradenství nefunguje, ale je možné jít na to chytře

Modul 5 Pět bodů pro lepší naceňování

Část 1 Pět bodů pro lepší naceňování (úvod)
Část 2 První naceňovací vzoreček + příklad
Část 3 Jaká je výhoda ceny za celek
Část 4 Kdy se nehodí a kdy hodí hodinová sazba
Část 5 První krátký telefonát (FCC) + roleplay
Část 6 Následný telefonát (follow-up) + roleplay
Část 7 Shrnutí, akvizice, co po obchodní stránce začít dělat
Část 8 CVIČENÍ Zrevidujte jak naceňujete konzultace
Část 9 CVIČENÍ Upravte podobu a délku prvního hovoru s PK
Část 10 CVIČENÍ Zrevidujte zakázky, kde používáte hodinovou sazbu
Část 11 Trénujte konzultace

Modul 6 Pět bodů pro efektivní obchodování

Část 1 Pět bodů pro efektivní obchodování
Část 2 Struktura obchodního jednání (mindset, agenda)
Část 3 Kvalifikace potřeb
Část 4 Kvalifikace času
Část 5 Kvalifikace peněz
Část 6 Kvalifikace rozhodující osoby
Část 7 Pokračování a dotazy
Část 8 Kvalifikace potřeb - roleplay
Část 9 Kvalifikace času a peněz - roleplay
Část 10 Kvalifikace rozhodující osoby - roleplay
Část 11 závazek (smlouva, faktura)
Část 12 Další důležité věci pro obchodní jednání (tonalita, načasování, poměr mluvení)
Část 13 CRM

Modul 7 Marketing v advokacii

Část 1 Marketing, CRM, offline akce, soc. sítě
Část 2 Marketing a postoj ČAKu, další tipy pro dělání soc. sítí

Modul 8 Advokacie v regionech

Část 1 Advokacie v regionech - online služby, digitální produkt
Část 2 Advokacie v regionech - další přístupy

Modul 10 IČ vs sro dle životních fází

Část 1 IČ vs sro dle životních fází
Část 2 CVIČENÍ Zanalyzujte v jaké fázi jste a podle toto upravte své podnikání

Modul 9 HR práce s lidmi, chytré hospodaření s časem, chytrý kalendář a chytré aplikace

Část 1 HR práce s lidmi, lepší hospodaření s časem, chytrý kalendář a chytré aplikace

Modul 11 Závěr a bonus

Část 1 Závěr a bonus

Modul 12 Vaše studijní materiály

2-2023 Pracovní listy kurz Založení a vedení AK prakticky 2.0. editable.pdf
3-2023 Ebook 50 způsobů jak mohou právníci získat klienty editable.pdf