Next Legal Academy/Mistr cenotvorby

  • Kč20,000

Mistr cenotvorby

  • Course
  • 26 Lessons

Pro advokáty, kteří chtějí posunout své podnikání na další úroveň a dosáhnout vyšších finančních výsledků. Obsahuje fungující strategie a postupy pro nacenění transakční práce, právního zastupování, jednorázové spolupráce, opakující se spolupráce a ukazuje, jak z těchto služeb vytvořit prémiovou nabídku. Program obsahuje: 14 videolekcí, 2 naceňovací vzorce, 4 šablony emailů, 8 materiálů a úkolů. Přístup na 6 měsíců.

Obsah

Modul 1: Začínáme: Mindset, 1. klíčový vzoreček pro naceňování a naceňování jednorázový klient vs. opakující se klient

Lekce 1: Mindset 1
Lekce 2: První klíčový vzoreček pro naceňování
Lekce 3: Naceňování jednorázový klient vs. opakující se klient
Úkoly k Modulu 1
Modul 1 Pracovní list
Modul 1 Prezentace
Modul 1 Doporučení na knihu Clockwork od Mike Michalowicz

Module 2: Rozehříváme se: Mindset, 2. klíčový vzoreček pro naceňování a naceňování transakční práce vs. právní zastupování

Lekce 1: Mindset 2
Lekce 2: Druhý klíčový vzoreček pro naceňování
Lekce 3: Naceňování transakční práce vs. právní zastupování (část 1)
Lekce 3: Naceňování transakční práce vs. právní zastupování (část 2)
Úkoly k Modulu 2
Modul 2 Prezentace

Modul 3: Jedeme naplno: Klientská práce online a její specifika, výjezdy ke klientovi (práce offsite)

Lekce 1: Mindset 3
Lekce 2: Klientská práce online a její specifika
Lekce 3: Výjezdy ke klientovi (práce offsite) a jak je naceňovat
Modul 3 Prezentace

Modul 4: Vjíždíme do cíle: jak zefektivnit uzavírání zakázek, jak zajistit, že mi zaplatí, kdy a jak zakázky domlouvat

Lekce 1: Mindset 4
Lekce 2: Jak zakázky domlouvat
Lekce 3: Jak zajistit, že mi zaplatí
Lekce 4: Jak zefektivnit uzavírání zakázek
Modul 4 Prezentace
Modul 4 Šablona 1 Shrnutí tel. dohody + faktura (zmíněná v prezentaci k Modulu 4)
Modul 4 Šablona 2 Odpověď na poptávku do 24h ohledně urgence (zmíněná v prezentaci k Modulu 4)
Modul 4 Vzory emailů jednání při jednání o poptávkách

Závěrečný 50min webinář Q&A/Případové studie

Dotaz 1 [0:05]

Snažím se vždy nastavit cenu tak, aby na ni dosáhli všichni mí klienti v okolí, ale i tak mi chodí málo klientů. Co dělám špatně?

Dotaz 2 [6:45]

Jsem na jednání, kde je současný ředitel a i budoucí ředitel firmy klienta. Současný ředitel chce po mě dodat práci do detailu, ovšem ten budoucí chce jen základ. Podle podkladů vidím, že potřebují posouzení do detailu. Vedle toho chtějí domluvit pr. zastupování při sporu se zaměstnancem. Jak tuto situaci nacenit?

Dotaz 3 [15:38] Případová studie

Mám tu případy, které mi dodává rodina, v rámci dobrých vztahů je beru, ale když se na to dívám, málokdy vyfakturuji a další věci jsou i bez odměny. Vychází to tak, že dělám kamarádšafty. Už na to nemám čas ani mě to nebaví. Jak to s rodinou v klidu vyřešit?

Dotaz 4 [26:15]

Beru všechny zakázky, vím, že se potřebuji zúžit, ale také vím, že potřebuji každý měsíc nosit domů určité množství peněz. Cíl mám jasný, vím, že situaci potřebuji zlepšit, zúžit specializaci, ale nevím jak se k cíli dostat. Jak na to?

Dotaz 5 [35:28] Případová studie
Pracuji pro realitní kancelář a stále mě tlačí s cenou níž a níž. Jsem už v situaci, kdy přemýšlím, že s nimi spolupráci ukončím, ale je to určitý můj měsíční příjem, tudíž se tohoto kroku bojím. Není ještě něco, co bych mohla zlepšit namísto toho ukončit spolupráci?

Závěrečný webinář